Qaseh Khumaera'

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

We belong together

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, April 4, 2010

Bachelor Party

DSCF4725

Both are my besties. Dadai(Left) since skola menengah. Ean(kanan) lak since skola rendah. Ean ni dr skola rendah tudung maintain lekat gtu kat muke die. Mase skola rendah pon baju die kemas jek. AKu nye tudung cam haram. Selekeh. Die ade kakak, leh la pakai elok2. Aku ni takde sape tolong. Belasah sendri jek. T ade mase aku try crik balek pic zaman skola rendah yang compang camping tuh.

DSCF4726

Peristiwe belaku semlm. Haha.. Si ean da nak kawen bulan 6 neh. So adatnye, melepak la kmi hang out. Mase aku nak kawen dulu g dasat. Kitorang kuar smpi dekat kul 3 pagi. Haha..Now da takleh la kan. Da jadi bini orang.

Tapi da jadi bini org, doesn’t mean kite da takleh hang out lepak2 jumpe kawan ok? Just dat green light yang telah diberi dek laki jgn diambil kesempatan lak. Pepandai jage diri, sudey.

So lepak2, burak2 gelak2, mostly ckp sal life memaseng. Ean ngan pesiapan wedding. Dai ngan pangai tak sabo nak kawen tapi takde calon (Sesape ade, chinese2 look tuh) meh la contact2. Aku lak diorang tanye sal hal2 kawen ni. Best gak jadi tempat rujukan. Haha..

DSCF4730

DSCF4731 DSCF4732

Ean bagi bite gempak. Wat kenduri kat dewan samten( samten ialah skolah menengah aku) gilak lah. Hengat die memaen kan..Takpe la an. Kenangan kot tempat ko kenal laki ko. Haha..

DSCF4733

 DSCF4735

Bakal pengantin lanje. Darah manes neh. hehe..

DSCF4737

Membuyong btol nampak. Aish..Mase aku nak crik paking, Bebudak ni call, ckp nak g pwtc tgk kasot. Aku awal2 reject. Giler ko! bape ratos lak abes kalo aku g kang. Da la baru beli scholl dat day. Kena belasah dek laki den kang.

So end up, crik kat mines jek si ean ni. Die nak crik wedges sbb pagi2 g kije nak menapak jaoh.

DSCF4742

DSCF4744

Dadai’s leg. Tak sabo benor tunggu SA p amek kasot yang die kenan. Last2 tak amek pon. haha..Kasot ni laencket. Nampak cantek jek. Da sarong, len lak roman nye.

DSCF4745

Mmg sume kedai kasot kitorang masok jelajah. Aku masok  satu kedai baju maternity. Mak ai..sehelai RM189. gilo po. BUnag tebiat la kalo aku bangang gak g beli. BUkannye cantek mane pon.

DSCF4746

DSCF4747

Dah jumpe yang bekenan. Lengkaplah misi of the day. Pastu depa sambung g jusco lak. Aku gerak balek je sbb suami ku sudah pulang.

DSCF4750

DSCF4752

DSCF4757 DSCF4759

Nota Kaki : Aku drive sendiri taw g mines! Tu pon neves giler! Siap ajoi pesan g brek belah kiri, minyak belah kanan. Mauahhahaha.. Mase ngah bawak pon aku duk pk2, pedal pe aku ngah tekan ni. Neves giler siot!

No comments:

Post a Comment