Qaseh Khumaera'

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

We belong together

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 3, 2010

Dating

Ngee~~jumaat malam tuh kitorang pegi parkson kajang. Tujuan utama mahu menukar bed sheet yang telah tesalah beli. Dr queen nak tukor king. Ngan resit yang da hilang tuh, slumber buat muke sedeh kat mamat SA tuh. “Dik, nak tukar cadar. Salah beli arituh. Tapi resit takde cane nak buat ek?”

Budak tuh pon ckp la kat dear, takpe, abg pileh la dulu memane. Then da pileh2, die masok plastik, then suh kitorang blah n diam2 jek. N aku slumber jek cite kat blog. haha..padehal sebenornye kene tambah beberape hengget g. Kalo aku taw aku amek yang harge tepaleng mahal. haha..

DSCF4457

Then begegas plak pegi crik suar trek. Aku tak soka beli brg memlm. Rase mcm rush jek mase tak cukop. hehe..ni crik suar trk ekal. da ade 2 da beli arituh, ni beli g selai tambah koleksion.

Then proceed g dating jap makan askrem. haha..mase ni chumel jek..da try2, pileh2 askrem, duduk. Dlm kedai tu kitorang bedue jek customer. Then mamat tuh pegi gelapkan cket lampu. pastu bukak lagu careless whisper tuh. Budak tu tanye dear dengar tak lagu ni bang? romantik tak? kitorang gelak jek. sengal. die saje nak menimbulkan suasana romantika la utk kitorang.

DSCF4461

Gelapnye smpi amek gambar tak nampak. AKu maleh nak buakk flash.ngee~~

DSCF4458

Arituh makan 2 sccop pon aku leh abes. Tapi kali ni, mkn 3 scoop scare susah giler nak abes. Kenyang sgt pe?

DSCF4459

Itu jek peristiwe jumaat malam. Ujan turun ngan lebatnye sekarang memalam. Best jek tido.

No comments:

Post a Comment