Qaseh Khumaera'

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

We belong together

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 24, 2010

Uncle Oh Uncle

Waktu : 6.00pm
Location : Dlm bus otw balek kajang
Actor : Nahar n uncle

Mase nek bus, choose not to sit kat belah belakang. Ramey indon. So duduk sebelah uncle neh. Pakai mask. Ouh! da seminggu lebeh batuk n selsema tak elok g. So duduk jela sebelah uncle ni sbb yakin die takkan dijangkiti.

Then, lepak2 aku batok la kan.. uncle tu sit on my left site. So aku batik, pandang kanan la kan. Sebagai org yang sopan n menghormati die. aku batok2 lagi, die kuarkan sapu tangan die. Die pakai lagi atas mask die. Aik? da pakai mask pon feel unprotected ke?fine.. sejak die buat camtu, selagi aku leh tahan batok, aku tahan jek. tapi bile tekak da gatal giler, sowy la.

Da lelame tuh, aku batok lagi. Then die sound aku. "You takde handkerchief ke?" Aik? uncle ni da kerek...Aku buakn batok kat muke ko. Plus aku batok tutop mulot la weyh! Aku nak je sound die ckp "Uncle, u have a bad breath" Huh! Geram giler. Takpe..sabo..g pon org tue. pepaham la kan..kolot cket.

Then da smpi sungai chua. die nak turun kot. aku pon bediri la bagi laluan. dr ctu ade lah lagi 2 bus stop. Then, hengat die nak turun, rupenye die tukar seat depan. hah? WHAT AN INSULT?!

Tapi takpe lah. He have a right to do so. Tapi aku terase. Bukan aku mintak nak saket. Bukan aku sesuka nak batok2. takpelah.

Nota kaki : Lame tak update sbb batok selsema ni buat aku takde mood nak adap pc.

No comments:

Post a Comment