Qaseh Khumaera'

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

We belong together

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 27, 2010

Apekejadahnye?

eh kowang nak taw gosip tebaru? muahhaa..I’m shaking okeh? shaking..

Yesterday myvi ajoi ensem da kuar. Fine, tahniah diucapkan pade Gmart perodua ni sbb keefisyenan diorang buat keja mengeluarkan keta ajoi selame 2 bulan lebeh. Jaoh btol kowang import keta tu kan?

So semlm, sedang ajoi basoh keta, he ask me utk tukar position keta. 1st time ni bawak keta baru. Muahaha..pastu ngan bangga aku langgar lori shareen. OMG! OMG! ajoi da astaghfirullah..aku cam blur. dear cube menenangkan aku sambil aku nanges2. Pehal aku neh?

So terbanglah RM350 nak kene ketuk spray sume. Muahaha..ajoi da ,la jenis yang sgt menjage barang. Em cory!

DSC04678 

Excuse me! Letak spoiler tinggi2 camtu leh wat kereta melangkah lebeh laju ek? Ade ke teori fizik yang leh membuktikan kesahihan ni? (Pic takde kene mengene ngan idup aku pon.)

Nota kaki: Siyez fobia da kot nak pegang stereng.

1 comment:

  1. alahai siannya awak.. awak x sengaja kan? jangan la sampai phobia.. rileks, k?

    btw, pasal gambar last tu.. kot ada function FLY kot.
    :P

    ReplyDelete