Qaseh Khumaera'

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

We belong together

Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 15, 2010

Halimah Jongang

Don't u think that diz drama was too much?bio ler org kate aku ni kolot ke pe..tapi cam semlm mase tgk melodi, eddie hamid bg hujah die sal rase tak besalah die buat lagu halimah jongang ni, cam ape ntah aku rase..mungkin sbb die tak jongang.
Ni da kuar pulak sal fatimah juling. lagi satu penghinaan kat org2 yang juling. aku bukan nak emosi, but i don't think it's appropriate utk buat all those cerite yang menyentuh sensitiviti masyarakat. Pasneh pe lagi jenis keburukan org ko nak buat? ajoi botak? nahar gemuk? oh pliz la k...
Disebabkan cite ni la, bnyk budak skola cam fobia nak g skola. Bnyk da aku bace n dangor cite. sian taw. budak2 g skola, kene ejek, lalu tepi kantin, org duk nyanyi halimah jongang. pastu budak tu nanges2. ouh! sungguh la aku tak mengerti.
Nota Kaki : Mmg aku takkan layan cite mengarot bodoh haram jadah camni.

No comments:

Post a Comment