Qaseh Khumaera'

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

We belong together

Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 19, 2009

Car Wash

Pernahkah anda melihat basikal dibasoh di carwash? They should think of opening the bicycle wash for those cyclers(takde pon istilah neh. Istilah yang btolnye biker la. Eh yeke? wateva lah).

Tadi pas balek kije dear p bawak keta kaler merah die pegi membasoh.



Suddenly ade sowang mamat neh duk mundar mandir ngan basikal die. Aku cam pelik. Pesal die duk usha2 kan tempat tuh.


Rupenye die anto basikal bawak g basoh. Aku ckp la ngan dear 1st time kot aku nengok kejadian sebegitu. Pe la susah nak basoh basikal yang kecil tuh.

Pastu dear ckp la, beskal tu adelah basikal yang beharge ribu2 taw. Rim die jek da bape ratos. Aku cam tenganga2 jek. Dear ckp mamat tu anak org kaye gaban sungai sekamat. Baru aku cam. Owh, no wonder. Ape2 aje. Tapi cam cumel la. sbb beskal tu sgt kecek n cumel. Jakun jap aku.



Nota Kaki : Today hari keamanan sedunia di opiz. I Loike!

2 comments:

  1. lenkali amik gambar beskal tu dekat sikit..aku nak tgk..

    *bukan cyclers ler.. cyclist..

    ReplyDelete
  2. uish...takmo r..t mamat tuh kembang2 lak aku amek pic die dedekat.

    ReplyDelete