Qaseh Khumaera'

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

We belong together

Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 5, 2009

Parfum Koleksion

I have a new parfum collection. ngee~~pasneh aku aim nak beli escada n dior addict.
Ni lah die my new parfum yer. Emporio Armani - Diamonds. Sgt jatoh cheenta ngan bau die. sgt sssshhhhhhwwwweeeeetttttt......
Da usha2 mase khames lepas ngan dear. Tapi bebelah bahagi la plak nak beli ke tak biler pk parfums kat umah pon melambak lagik. Tapi bile da balek umah, mlm tido, ngigau2 la plak ngan mendalah neh. adoyai..takleh jadik. Last2 aku order kat kak min. Pesan suh die beli sbb die g sogo.




Ni lah antare my parfums koleksion yer. Ade yang da let go. cam bau aku kureng2 tuh, aku jual ler kat kengkawan. End of diz month g langkawi, nak usha parfum ag. nak beli miniature. ngee~~


Daripade bnyk2 neh, aku punye favvy the most is calvin klein - euphoria. Bau die, mmg ase nak makan jek. tapi da nak abes lah plak. Kene order da neh. Victoria secret pown aku sokaa...nak crik die punye body lotion.

Nota kaki : Ahad nih ade event la kat rumah anak yatim tengku budriah cheras. Rumah anak yatim neh, rumah anak angkat maybank. So, tadi before balek keja duk ikat tali beg. Dlm beg tuh ade pencil box n towel. Pic nanti2 lah aku upload.



No comments:

Post a Comment