Qaseh Khumaera'

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

We belong together

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, October 10, 2009

FreAkY FriDaY

yuhuu! nape lak freaky? ngengngeng..ade kejadian taw hapen on friday. gilak lah. stress giler woo.

Dat's my leg. mase ni da kul 12 lebeh. Heading to fara's crib. Die nak p tukor baju raye. coz petangnye kitorang ade sambutan hari raya with dato' seri wahid. Pe brg raye pakai suar. Die telah dipakse utk pakai baju raye.ngee~~




Me in Friday mood. Pakai jubah ko. jadi mak aji plak. malas lah nak pakai baju raye aku.


Kitorang g betige jek. yang len sume berat buntot malas nak kuar. Dzu ade fisio, kalo tak mesti die follow. Apesal kak eda cam nyorok lak neh?aish..


Haha..aku pakse die duk tengah. baru nampak muke die yang ayu jelita tuh. ayukah kamu? Da turun 10kg taw minah ne. waaa~~


Nih da kat umah fara dah. Nice.




Our lunch dat day.


Ni mase petang sambutan raye kat maybank. uwaaaa...ramai woo..pastu ade memcm gerai. roti canai la, ketupat palas, lemang, rendang, abc, rojak, sate, kueytoew. Tapi paleng mendapat sambutan yang org que beriye kat gerai kambing panggang. Giler panjang ko. sanggup sume berator. Naseb bek aku tak mkn kambing. ngee~~

Dat's it. mase balek, dlm bus, aku bediri sebenornye. bus takde. so nek jelah slumber. kalo tunggu kang kul bape lak aku nak smpi umah. Pastu drebar bus tu suh ade sowang budak cine tu duduk kat sebelah die cam ade ruang cket, then die suh aku duduk. waaaa...sokaaa....loike!

Nota kaki : Received love letter on Friday. Really spoiled my mood. What The Ngeng.


No comments:

Post a Comment