Qaseh Khumaera'

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

We belong together

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 15, 2009

Wajah Kesayangan Hamba

Ini adelah adik2 saya. Sowang pompuan, sowang lelaki. Nak tambah cket. adik2 kesayangan saya. muahaha..siyez. saya sayang diorang like crazy even saya ni tak tunjuk sgt kaseh sayang yang mendalam terhadap mereka.

Hengat lagi mase zaman ajoi duduk rumah sewa mase memule blajo kat segi. die ade prob ngan housemate. bape mlm aku takleh tido duk pk sal die. During time tu lah bil aku melambung2 gaban smpi dekat seratos ringgit.uwwaaa....dan bnyk gak aku nanges mase tuh. Siyez. Takleh tgk woo adik2 neh susah.

Yang si gha plak, remember mase die ade konflik ngan rumet. Mase tu die nak exam. So i have to motivate her. da la die jaoh kat perlis kan. takkan aku nak pegi perlis mlm tuh. Die nanges smpi da semput2. Pujok2 la die pe sume, kol budak yang crik masalah tu sume.

Dan tadi, mase duk lepak burak2, mereka telah memesan supaya membajet sebnyk RM500 utk beli coklat kat langkawi next week. Wah? Sedap kowang kan? Dat day mummy g langkawi spend dlm 3ratos lebih. Mase tu gha duk kolej kat ukm, so tahan la coklat tu beberape bulan. ngee~~

Diz time around, agak sukar. Sbb Najihah (Bukan name sebenar) nak exam. So die akan ulang alik. mksdnye die tido kat rumah la.abes.. Kene beli peti ais letak kat bilek neh.



Saya yang heppy mempunyai adik2 yang sengal dan melampau


Mmg sejak kecil saya mendengkikan lesung pipit ajoi tuh.


Alhamdulillah sume da selesai. mksdnye kowang takde lah nyusahkan hati aku lagik.


Ouh ye! aku lupe nak cite on sunday nite. kat rumah celebret besday mummy yang tergendala aritu. beli domino's pizza n askrem kek.

Pastu heading to nek aji's house. Celebret besday my anak buah - aina sofia.




Minah ni la aina sofea. Mummy jage die mase die baby. Now mak die @ my cuzzi da benti kije. so mak die lah jage. Bear yang die pegang adelah hadiah dr mak ngah die yang sgt sweet dan chantek.


Gha with aina's brother. Zaquan.


Ni lah my nenek aji.

Pas da abes mkn kat cneh, gerak p umah member dear plak ade open house which aku tak snap pic pon.haha..

Nota Kaki : Aku membuli seseorang di opiz tadi which i think sgt fun!


4 comments:

  1. oh terharu..ngee
    nt dpt jpa ak blnje mkn mahal2 k..hee

    ReplyDelete
  2. ko buli sape na..

    tadi pagi ko buli fazila ada lahhh..

    ReplyDelete
  3. gha : saya mahu buffet di hotel

    Dzu : aku buli kakak J lah. ko nih..kan aku cite dlm im.

    ReplyDelete