Qaseh Khumaera'

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

We belong together

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 8, 2009

Playground For Kids

Event : Sambutan hari raye besame anak2 yatim tengku budriah cheras.

Briefing given by Datin Orkid and Tuan Syed.







Pack a Sourvenier for kids













Monday arituh aku lmbt. amek ko. bawak keta g kije. naseb bek la sompek. jalan tak jem sgt.

ni lak mlm mase lepas kuor p metro jap. balek umah dear duk mkn manggo mude cicah kicap pe ntah die buat. aish..meleleh2 air liur aku nengok. sodap. Dear mkn cam takde perasaan pape jek.






Wednesday afternoon p open house umah
dzu@yin@aunty efan kat ampang. Aku nek keto kak lijah together ngan kak aida n farah.




Ni lah kak lijah






Before g umah dzu, singgah jap umah kak lijah. Die nak mek puding caramel. Ni dopan umah dio la neh. Tepesona ngan kecantikan umah dio yang baru renovate, smpi tetinggal hp aku kek umah dio. nyusahkan org yo kojo ko na.


Arrived at dzu's crib around 1pm.

Tuan Tanah tunggu kitorang smpi baru die mamam.muahaha..






Budak kecek tu ngah minum air. Efan yang super chumel + nakal


Kak Lijah. Special nescafe tarek for her. Special treatment. Ssssshhhhh....



Ni pinggan2 depan kak eda. cket jek mkn kak?ngee~~




Fara with her tawar ABC


Gossip 24/7


Pasangan lesbo ku


From left : kak ton, dayah,zana n fazila


Nasi tomato wif laok. siyez ayam merah sedap giler.


Tangan sebelah kanan tuh, tapau grape. yang belah kiri tu duk cekak2 pinggang pening pk nak tapau mane satu.

On Da Way balek. muke kenyang. gamble gilor 2.30 baru masok opiz. aish..


Nota kaki : I hate her. Saya benci u lah N!



3 comments:

  1. na
    bleh tak buang gambar aku tgh suap makan tu..amat tah apa apa..

    na.
    nape ko tak citer pasal palang tol x naik?

    ReplyDelete
  2. mane leh buang gambar tu. Memory remain woo..

    weh, t aku cite sal palang naek, ade yang sentap n menyound "ulang2 smpi memalukan org" ngee~~

    ReplyDelete
  3. takpe.
    dia bagi green light dah

    ReplyDelete