Qaseh Khumaera'

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

We belong together

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, October 3, 2009

Karnival Alam Sekitar @ UKM

Khames lepas, aku g jalan tar nak p re stock selendang coz ade karnival kat kolej gha. gpon nak kene crik hadiah besday mummy.




Segar bugar muke aku. Tapi cam tak puas tido. ngantok g...ngee~~


Having breakfast sebelom g KL. Mase ni baru lepas amek MC. Yup. Dear mc lagi. mmg cun la rekod ko sayang oi.


Ni plak mase lunch. Having luncheon kat bangi sbb gha gediks tuh suh p amek die. kunun da lame tak mkn proper. almaklum la..bz die ngah wat preparation karnival alam sekitar kolej die.






Tudung senget benget sbb kipas elok2 depan kitorang.


Pasan tak tudung aku laen?haha..mase lalu kat sogo boleh plak burung berak atas pale aku. Naseb bek stok ade kat belakang keta.


Some of the stocks



Stress mengemas. Besepah giler.


Hanger ni time jejalan tadi terjumpe. cam cantek jek. aku boli la wat sangkut selendang.


Ni mase 1st day jage booth kat UKM la. adoyai..sambutan kurang memberangsangkan la. maklum la. kalo bekenaan alam sekitar, sume wat pekak jek. cube kalo panggel artis, konpem penuh budak2 dtg. so kalo sambutan kurang menggalakkan tuh, harus lah aku tak bape nak untung kan.sedey2..


Budak yang pakai selendang itam tuh sibuk nak beli kaler itam gak. aish..nape la kowang tak berani pakai yang kaler2 neh. padehal cun jek bile da pakai.







Bos duduk pantau



Ni da mlm. ajoi dtg ngan dear petang tuh. kul 9 aku da chalo. malas nak tunggu.

Nota kaki : Mase bukak gerai nih, sebelah gerai aku si rini af7 tuh. die jual baju. Lepak ngan minah tuh, last2 dedue agree malas nak dtg on sunday. then ari sabtu kul 3 petang tuh kitorang da kemas2 nak balek. haha..

No comments:

Post a Comment