Qaseh Khumaera'

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

We belong together

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, December 12, 2009

Berkemas

ishk..meh nak cite cket. cite yang aku nak story neh agak geli2 pengotor cket. hal ehwal laki bini la. aku tak paham la. ade beberape org, yang aku pasan, laki diorang punye bulu idung tekeluar.muahahaha…

Aku mmg geli. sumtimes aku tak paham nape bini die tak reti nak tegor. ko bley bia tgk jek laki ko nye bulu idung tekeluar camtu. uweeekkkssss…..geli ler!

Maybe sebagai isteri ade yang segan nak tegor ke pe. tapi ala, benda camtu consider cam personaliti suami kite kan. tegur jela care baek. cam aku ngan dear pon, nampak bulu idung tekeluar, aku tegur jek slumber. benda laki bini kene open la kan.

haila…semlm balek kije, da mkn sume, tak sempat nak mandi, mummy teman g econsave lak, pegi ler bedua ngan mummy. die nak beli roti ngan kacang tumbok ayah(chumel jek ayah majok mummy tak belikan kacang fevret die) muahaha…

Balek tuh, masok bilek, aku tekejot. dear duk buat operasi mengemas bilek. dr siang buat tak siap2. pagi amek half day tuh. abes sume menda di lap, mop bagai.

DSCF4146

DSCF4148

Tunggang tebalek kusi

DSCF4152

DSCF4156

Smpi langsir pon di jahetnye cket. owh yer! saye bertuah yer dpt suami cenggini. suar aku koyak, da ade org tolong jahetkan. i loike! muahaha..langsir tu labuh sgt kot. bile duduk kat kusi, tetarek sekali. tu yang dijahetkan cket tak bg labuh sgt.

Today sabtu, rest day. tak de plan la gi nak buat pe arineh. mummy ajak p kenduri kawan shahreen. tapi aku cam malas la nak kuar. Just nak kene g KPJ hospital japg nak amek appointment card. card da ilang sekali ngan henbeg sume arituh.

Ouh! kehilangan henbeg menyebabkan aku rugi bnyk btol. Buat pas maybank RM50. Nak ganti buku asb tuh RM20 satu. aku ade 2 buku. Tapi tu r. Tuhan tu kaye. Die tarek satu, Dia bg satu. Alhamdulillah. I’m happy.

No comments:

Post a Comment