Qaseh Khumaera'

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

We belong together

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 13, 2009

Pagi Ahad

Assalamualaikum..yuhuu!!ade ke org bace blog aku neh?haha..juz finished membalot hadiah kawen my bff farawahida. She’s getting married today wif abe mat. haha

hadiah adelah panjang n mase membalot menyumpah2 diri sendiri nape la tak suh org parkson tuh balot troz. haila~~duk pk pembalot ade kat rumah. so balot sendiri jelah. senang.ngee~~

Farawahida ni my rumet mase kat matrik perlis. aku mkn megi, die makan megi. aku tido, die tido. aku mandi, die mandi. mmg kitorang sekepale giler mase duk matrik. aish..how i miss those moment so much! ngan kengkawan sebilik laili,  zue, bilek sebelah si semah, kimah, wani..aish..bella ngan fina lagi bilik kedue sebelah. saya rindu kamu sume lor!!

Now duk adap laptop sambil tunggu mase nak mandi n siap. dear balek dlm kul 1. so kul 2 gerak lah kot.

DSCF4159

To fara n husband, semoga kekal ke akher hayat. Tabah lah dlm menempuh alam pekahwinan neh.

Skrg tetiap ari bnyk pesanan2 penaja yang aku terima. pepagi tadi mummy duk buatkan anlene. sambil bebel2 jgn mkn fast food.

Mlm semlm g giant. dear teringin nak kn buah delima. memacam la mamat neh. arituh ngidam nak mkn talapia masak kicap la, hape la. mlm tadi ngade nak buah delime plak. kalah aku.pastu balek dr giant, kene bebel lagi,

Mummy: ngah, beli buah limau bebnyk. Bia kulit anak cantek. (die nampak aku duk basoh anggur hitam)

Gha : Apelak. bukan tak elok ke limau kan masam, tajam.

Mummy: taklah. kan bnyk vitamin.

Ajoi : Jgn nak mkn fastfood langsung. KFC ke,bla bla bla..(dlm nada perli sbb aku sgt suke fastfood)

Gha : Ko mkn bebnyk pe yang mummy makan mase ngandungkan aku ngah. t anak ko pandai cam aku

Ajoi : Jgn ngah. T anak ko same pangai pemalas cam kak lang.

Mummy : Coklat jgn mkn. T kang kulet jadi cam tet….(takmo sebut. sian abg aku)

Aku tegelak2 jek.

Camnilah keadaan bile sume eksited nak menerime ahli keluarga baru. yang dear pulak aku cite bekpes mkn nasik lemak tarok paru, duk bezikir kat tinge aku setengah jam.

walaupun begitu, saya gembira kerana ini menunjukkan maseh ade yang menyayangi saye. Thanks sume!

Nota kaki : Sekarang aku rajen la plak menggosok baju kije awal2. kemas baju dlm bilek pe sume. haha..hormon. (ngah melayan lagu jika kau tiada – erra n yusry, mengulang2.pesal tetibe cam sedap jek lagu neh.)

No comments:

Post a Comment