Qaseh Khumaera'

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

We belong together

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 18, 2009

Frustrated

Holaaaa…..today coti..rest day…berehat2 menenangkan fikiran.haha..pagi bekpes mummy wat nasik lemak.

DSCF4224

Ayam sesat sape ntah belakang umah.

DSCF4212

Dear lap cermin dapur. Da kotor giler dah.

DSCF4215

DSCF4217 DSCF4219

Da peluh2 penat setel, duduk jap bakar nyamuk

DSCF4220

Ni view belakang rumah

DSCF4221 DSCF4223 Then malam tuh, kuar berrempat. kunun nak p tgk avatar kat alamanda. da smpi area ctu, tekejot tgk parking sume penuh,smpi org paking tepi jalan pe sume pon penuh gak. So, decided pegi jusco balakong.

Kene patah balek la. pegi jusco pon same gak. pesal manyak sgt org neh?aku rase selalu mlm minggu pon tak camni. so masok jusco, tgk2 tiket da abes. sume da full..betambah2 frust la. Then usha la tempat karaoke. Lagi giler mmg nak buat aku maki kaw2. Taw la ari cuti, die mark up giler2 weyh.. Bayangkan lah satu kepale RM46. sejam lak tuh. &^(*%^^*$%$…sabo jek. Then last2 blah je dr ctu.

Ajak diorang g makan jek troz. P lepak kat restoran cerane. AKu suke tempat tuh sbb chantek giler sekeliling die. Tapi service mmg cam haram. tak best. Nak2 budak cashier tuh. Kuanghaja btol. Layan org cam org dtg ctu makan free jek.

Ikot ati nak jek aku crik manager die tadi.

 DSCF4235DSCF4236  DSCF4244 DSCF4262DSCF4245 DSCF4248

Memule order butter prawn, tomyam ayam ngan telur bungkus. Tetibe minah tu cakap prawn abes. cesss….then kali kedua dtg lagi mej, ckp ayam lak habes…hampeh giler kan? kedai ko mcm da best giler dah..tapi hampeh.. ikot ati mmg aku nak blah jek.

Si ajoi order nasik goreng cerane, kitorang tanye la nasik tu ape yag special, boleh minah tu ckp tak taw???!! *&85#$#$%&^*(&….mmg nyesal dtg cneh..ngan rasminye aku membanned kedai neh.

DSCF4256

Tapi budak cashier tuh paleng aku takleh blah. ajoi tanye toilet leh die buat tak taw?pastu plak mase dear g bayar, die diam jek…da punch harge sume, die diam jek. kite pon tecongok kat ctu. Last2 die pandang dear, die tunjuk tempat yang display harge tuh. Ko takde mulot ke dik? kuanghaja btol. mmg aku tak galakkan sesapepun g cneh. da la tak sedap!

AAAAARRRrrrrrrggghhhhhh!!!!!!!!!!!!tak BeSt La MlM neH!!!!!

 

No comments:

Post a Comment