Qaseh Khumaera'

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

We belong together

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, September 26, 2009

My Precious Moment in Life

Amek ko..tetibe aku telebih rajin kot buat entry today. Maybe sbb noting much to do. Ok..Entry ni aku nak tunjuk the most best moment in my entire life. Saya menjadi official wifey to Mr Ridhuan Bin Mat Rata @ Iskandar on 26th April 2009. The reason y we choose that date sbb takde pape sebab.ngee~~

Moment yang paleng aku takleh lupe, mase nak akad nikah. Bile imam tu da lafaz ijab, dear ngan machonye menyambut qabul dengan lafaz " Aku nikahkan dikau"..lol..siyezly! ade ke patot die nak nikahkan plak aku ngan imam tuh. Aiyo..sayang, sayang..

Owh ye..mesti raye yang pelik sbb aku penah mentioned dlm previous entry on kewujudan anak bujang n anak dara, Mohamad Haikal Iskandar Bin Ridhuan and Seri Hairunnisa' Binti Ridhuan. Yup, they are both my step son and daughter.

One week after my wedding, my older brother plak nikah kat terenggangu on 1st May 2009. The next week tu baru kenduri besar kat umah mummy n ayah neh.



Son n Daughter melepet kat papa



My lovely mommy



The Mas Kahwin which i use to buy earings



Anda paleng macho dihatiku..poyos logos bak kate gha


Mase ni aku duk teketar2 woo..da la saket kaki duduk simpuh. Senget tol.




Mase ni kat ganu. We stayed kat maybank's apartment with Mak Ngah's family



Ajoi pasan kurus. uuwweekkk..muntah ramey2.


Ni baru lepas seminggu kawen..ngee~~


Lepas setel my brother akad nikah at terengganu


My Nenek Aji


Our Wedding Cake


Mase ni da lengang da orang. Tu yang kuor pe'el kebudak's2an tuh



My Lovey Dovey Friend - Nurul Ezzanie


Org Kuat Majlis - Adik aku yang baek (Ajoi) - Sentence from ajoi who sit next to me rite now


MIL and anak bujang, haiqal


Ngan owang kuat during my wedding. Kuat tido!



With our lovely hantaran n pelamin

My ayah

Nota Kaki : Thanks to all yang attended my wedding and for all the great present. Siyezly..sgt best all the present. Anytime nak duk umah sendiri, sume brg da ade. Syiok kan?wawawa..

No comments:

Post a Comment