Qaseh Khumaera'

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

We belong together

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 10, 2009

Re-stock



yeay! new stock selendang, tudung siti, tudung ikin da ade. melambak2 stok kali neh. Lenguh2 aku ngemas tadi.

Today wa coti. Kebetulan today masok bonus. Alhamdulillah.. Rezeki nak raye la neh. N yang bestnye today, dear gediks amek mc. Suami mithali, harus menemani bininye.



Muke fresh sebelom shoping!


Nak parking kat area jalan tar time2 cenggini amat la azab. bnyk jalan tutop. Pusing punye puseng, last2 parking kat may tower. Sebelah plaza city one. Hotel tu, tapi parking ok la. Not bad. Sekali masok RM7, compared ngan semua house.

So jalan punye jalan, aku pon boli lah 2 helai suar dockers. ngee~~gediks. then jejalan tenampak la plak kasot crocs. Aku sambar sepasang. Sebenarnye aku tak soka crocs neh. Tapi ade satu design neh cam cumel jek. Dear pon bg greenlite kate cun, aku amek la kan

Tu pon naseb bek amek sepasang. Kalo dear tak ikot, mau 3 pasang aku amek. haha.. then ade la aku beli levi's jeans 2helai. ngan yakinnye aku amek size yang aku selalu pakai. (Size cannot be mentioned here! malu i!)


Dlm kul bape ntah, around kul 3. Gerak plak balek. G kajang. dear nak p tambah game kat psp die. Then plan nak amek gha. Tapi tetibe die msg ckp takyah coz ajoi amek. So bnyk la mase leh luang kat metro tuh. Dear g amek mc dulu kat klinik before nak p crik slipar die. Mase otw nak g klinik, aku suh dear practice wat muke saket. ngee~~~ tapi ngan slumber, jumpe doc ckp nak mc. haha..



Mase ni da nak smpi kajang. Muke da penat.


Sape suh pakai kasot? kan sosah nak try slipar


Ni sepak org mau masok ICU neh (gedik jek nak try)


Pas da setel hal kat kajang, balek la ke umah. Call mummy ckp today aku boli ayam golek n kueh2 sume. So die takyah susah2 nak masak bebnyk kan.



Yeay ! My new shoe! n new selipar for dear


Chantek kan?? perasan jek


walaupon kowang tak suke, aku nak ckp gak kasot ni chantek




Balek umah ngan semangat aku try suar yang aku beli. ni yang part nak nanges. Dockers tu aku muat. Jeans tak muat. Nanges. jom nanges reramey. sedeh syahdu. Alamat jadi harte ajoi la kan. suh die try tgk ok plak. Troz ajak aku p alter. hangen tol. dan2 tu nak p alter troz.


So kami kuar la betige sbb dear pon nak alter suar gak. pastu troz p bazar jejalan beli kueh mueh.




sume org kat pasar tu dear konal kan? aish..


Panas dik? sonok ko dpt 2 helai suar kan?


Me with roti john


Dlm keta duk belakang layan diri



Ayam bergolek2


Syg cover perot!


Sengalness



Tahniah kak! da turun 7kg. Jari anda da mengecil! (ni org letak pic)



Nota kaki : mase kat jalan tar, aku duk belek2 kasot budak2, dear duk burak ngan sowang mamat neh. tapi aku lupe nak mek pic.

Dear : mama, knal tak sape neh?
Aku : Erm..ase cam penah nampak (ayat cover line, menjage hati)
Dear : ni la yang nyanyi lagu bidadari tuh. Vokalis kumpulan lela.
Aku : Owh! yeke? tu r ase cam penah nampak jek. ngee~~

Dear pon burak2 ngan mamat tuh cam kawan baek jek aiyok.. aku troz je belek kasot. Tak teringat nak amek sign ke, mek pic ke. Vokalis tu ckp lepas raye die kuar new album.hehe..

No comments:

Post a Comment