Qaseh Khumaera'

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

We belong together

Daisypath Anniversary tickers

Friday, September 25, 2009

A Perfect Gateway

Yesterday aku p nengok movie titled "A perfect gateway" Syiok siot! bek kowang p nengok.

Gha p boli muffin kat famous amos. Padehal muffin die da terbaek kot. bazer je beli.




Ni lepas movie p crik makan


Novel bought by gha at MPH


Dear ade jerawat





Mase ni da abeh nengok wayang semlm. ati tgh panas mase neh. kedai tomyam aku crik sekeliling bangi takde yang bukak. kot ade pon sebijik due. tu pon penuh. aiyo..yang pic atas ni taken at doll tomyam, dekat ngan umah aku. sebelom masok ni, singgah kedai sebelah tu, tapi sevis tahap gaban la lembap. panas ati, kitorang blah jek.


Anak sape sesat tak taw lah aku. mase duk tengok wayang, ade la kapel korea ni duduk sebelah dear. Sepanjang nengok movie depa duk membebel jek. dear da hangen. last2 aku geram, aku sound jek. " if u want to talk, please talk outside. I need to concentrate." poyo je aku pon. bile da kua wayang, aku tanye la gha, org jepun ke korea. gha ckp maybe korea sbb lepas aku sound tuh, mamat tu ade ckp "kansawamida (lebih kurang camtu lah bunyik die)" - translate in english is sorry. so ok lah. dimaafkan. Mungkin yang lelaki tu tak paham english, tu yang awek die duk translate kan tuh.



hah..yang atas ni lawak gaban. mase ngah lalu city chain, aku tenampak jam aku jadik display kat tepi pintu neh. ase bangge giler da time neh woo. troz aku tarek gha suh amek gambar, pedulik pe aku org pandang!haha.. dear da jalan jaoh da buat2 tak knal bini die yang jakun neh.


Petang tadi lak g beraya umah cik non kat putrajaya. Die hidang nee bandung n meehun sup. g ngan mummy, ajoi n gha. Shareen balek kampong bini die. ayah lak tidoq. hehe.. balek from umah cik non, aku n dear p nyinggah mines coz dear nak crik wallet n aku nak crik baju inner tuh. baru aku pasan betape bnyknye baju aku yang memerlukan aku utk pakai inner. muahaha..




Panas terik ko!



Mengunyah sambil ngumpat




Nota Kaki : esok da sabtu! huwaaaaaa.....ag 2 ari jek coti..nanges reramey!

No comments:

Post a Comment