Qaseh Khumaera'

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

We belong together

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, September 26, 2009

Thai Food Bazar

Semlm after masak for lunch ngan mummy, mummy ajak p tesco. die nak tgk ikan. Aku pon mmg nak beli febreze. tapi malangnye, kat tesco ikan tak bnyk n mahal. Asenye tak musim la skrg neh, ikan kurang.
Just beli my febreze, mummy beli sabun n gayung. pastu die ajak p giant gak. See! rumah aku very convenience. Ni latest baru bukak carrefour kat hussein onn lebih kurang 15menet drive from my hommie.

Mase kat giant nampak kat luor tu ade gerai. Thai food bazare. Aku ajak mummy lepak ctu after beli brg kat giant. Aku order mango with sticky rice. Mummy lak order Pad Thai Tomyam. Air aku mintak air manggo. uwaaaaa...air die tak sodap. cam telampau manis, then pekat cam tarok santan ke pe ntah, masin2 cket. aku punye mango ngan sticky rice syiok la mkn. mummy punye amek mase lame gile nak siap.
Hengat kan apela yang special sgt kan. bile org tu da anto, baru aku nak snap, betri abes lak. haha..kuey teow die sedap. kaler pudar jek (hengat tak yummy). tapi ok lah jugak. patot nak order tomyam. tapi die baru nak bancuh sume. malas lah nak tunggu.
Pas setel mamam tuh, rushing lak nak balek sbb nak g raye umah cik non.

Ni lah mango with sticky rice aku. ok la. not bad. yang buat masak sume nih mmg original org thailand. Aku tanye sepatah haram die tak paham. ade sowang jek lelaki tu cam paham. tu pon pelat2. haha..
Nota kaki : Next entry will be the tips for loose powder. Tunggguuuuuuu!!!

No comments:

Post a Comment