Qaseh Khumaera'

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

We belong together

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, August 15, 2009

Emergency


Friday, 4.30 a.m in d monin, received a call from gha. Her voice sound so bad. She said she's not feeling well. Troz aku gtaw dear, n dear nak temankan. Dear ni muke jek ganaz, hati die sgt lembot. Bile dengor adik ipar die tak sehat, muke da berubah. risau gak die sal adik ipar die). Darah aku bederau btol bile dengor adik aku neh saket. Kami shoot p UKM, amek gha. Jalan raya sgt clear, drive dgn pantasnye. Sgt risau ok.


Da smpi kat kolej, troz amek die kt bilek, badan dgt panas woo..aku nak pegang pon takot. Bawak die pegi hospital kajang. Then kat spital, amek blood pressure sume, then, last2, doc bg paracetamol. Farmasi da tutop. kene dtg esoknye amek obat. Fine, if i know diorang just nak nk bg panadol, bek aku troz bawak die balek umah jek. muahaha..


Around 5.45, da smpi rumah. Mase kat spital, terjadi lah satu peristiwe yang menggumbirakan.

Dear: yang, kite EL jelah today nak?
Aku : Ala, takot la..nak bg alasan pe neh?
Dear : Kang syg mintak la mc utk gha, tu lah bukti syg amek EL
Aku : okie..(Dlm hati gelak jahat giler)..


Mase otw balek umah msg la pompuan yang buat aku ase meluat jek nak p opiz. haha..

Da smpi umah, troz bg gha makan panadol tuh, die pon tido la. Dan aku, dgn rasminye mengumukan, wa EL la semlm. Suke.

Najihah ne sgt lemah antibodi. Suke benor manjekan diri. Dik oi! Jage la diri kamu tu memolek. Be strong.




Itulah kesah dihari jumaat. Sabtu takde pape program. Nak rest sepuas2nye kat umah. Ahad ade projek kat bangi. Hakhak.. Sara! Wait for me! I'm coming! huahahahaha.. Oklah. Dat's it for now. daa..

Nota kaki: trok la servis medijaring neh. Geram aku. Aku da fax mintak GL (Guarantee Letter) 3 weeks ok tak dpt lagik! menyusahkan aku jek.

2 comments:

  1. haha..taw takpe.mmg syiok. Nak2 plak bile EL tu membuatkan kite kurang saket ati.

    ReplyDelete