Qaseh Khumaera'

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

We belong together

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, August 16, 2009

Jom Makeup!

hye..sunday aku p bangi.Redglow.plan nak g klas make up neh da lame bekurun tibe. Memule plan nak g ngan fara. Tapi cam pengantin ngah mood honeymoon g, so aku p dulu lah. Best. Kerana aku sowang jek student.cikgu sowang. belajor face to face. Memule die nunjuk dulu cemane nak wat basic sume, then die suh la kite praktikal wat sendiri. aku memule cam sengal la.sbb blur2.bnyk gak ilmu ditimba. So saturday ni gaji, da allocate budget nak beli brg2 make up yang bnyk faedahnye.


During class, aku tak mek gambor pon. Mane khusyuk mendengor, salin nota, mendengar celoteh cikgu sara, owner redglow bangi tuh. Aiyo, student grade liverpool lor. Last2 bukak class make up. Bagoz. Mungkin tak suke kije makan gaji.


So stat kul 10, finish around 3.30. Pegi dianto driver betauliah, ajoi. amek balek pon die. Sian ko ajoi. Asek jadi driver jek. Dear takde. Kije lor. Mencari rezeki. ceeewwaaaahhh...


so balek, ujan sgt la best. Plan nak balek tido troz. Tapi cam takkan aku nak sia2kan wajahku yang da dioles (tak leh blah). Ngan menggunakan kemudahn kamera adik aku yang besar bagak tuh, kitorang pon begumbira posing kat keliling umah. So post ni dipenuhi ngan pic kami 3 beradik di laman umah lah wokeh? haha.. Then petang dear balek kije, troz p lak umah MIL. Penat giler siot. Mase type ni pon aku da separoh pejam da mate neh. Njoy the pic.













2 comments:

  1. cuba time MC bebel tu, ko kusyuk amik nota..
    asal mcm ngandung je ko na dlm gambar ni

    ReplyDelete
  2. haha..oi2..aku kalo mc tu bebel takot nak mek nota. Aku bz menepis air liur die. haha..wei! da name pon baju pegnen. Harus aku nampak cam pegnen.haha..

    ReplyDelete