Qaseh Khumaera'

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

We belong together

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 26, 2009

Kisah Seorang Perempuan


Tersebutlah kesah di hari selase yang hening.

Dear : Syg, bgn lah sahur
Aku : Adoi! saket nye tekak saye.
Dear : Lor. Nak demam ke sayang.
Aku : yelah kot. dr semlm g tekak da ase semcm.
Dear : A'ah. Kan semlm syg asek tebersin2 jek. Kalo tak larat, mc jelah sayang.Boleh b join.

( Rekod MC dan EL saya pada tahun ini sgt lah buruk okeh)

Around kul bape ntah. i woke up, mummy ajak pegi pasar. Maka berangkat lah aku kuar dr umah kul 10. So aku mc lah on dat day. Siyez. ase bdn lembik n kepale sgt berat.

Then petang, nyinggah plak aku kat satu place yang sgt ngeri. huahaha..


Muke aku adelah sangat pucat. Tapi dear suke benor pic neh. Muke bdak baek katenye (bis mama ni jahat ke?) .n he loves me wearing spectacles. Tapi seboleh2 g memane aku avoid pakai spek. Tak suke i!


Semase ketibaan aku kat building tuh..



Watercooler tu pehiasan jek aku rase



hah! nampak tak objek purple? she's coming!


Hah! nilah pompuan yang aku nak cito neh. Sempena bulan Ramadhan yang mulia neh, mummy besetuju membenarkan budak ni berulang alek ok? pergi balek klas berantor beramek. Amboi2! tak dpt 3.5 keatas sem ne, tak taw lah aku nak kate pe.ngehngeh~~.

Mase masok ukm, kemaen berangkot sume baju die mcm tanak balek langsung. Amek ko. da duduk umah, kene la die amek baju kat kolej.




Entry ini ditujukan khas utk adinda tercheenta, Najihah. Semoga kamu heppy selalu n belajor memolek. Ajoi pon same. Wat la asignment sume btol2 yer adik2! menyesal dahulu pendapatan, sesal kemudian tiada gunenye.



Last but not least, tahniah gha kerana makan sayur semase berbuke pose.

Nota kaki : Aku selsema ekstrem lah. Ni duk ngerang saket pale huh.

2 comments:

  1. part berangkut baju tu yg akak x tahan tu.. teringat lak zaman kat uni dulu..
    hiks..

    ReplyDelete
  2. hakhak..tuh r. mmg berangkot sume bawak balek kak ayu. sengal cket. kalo tak p amek baju, tetiap ari pakai baju same jelah p kuliah.haha..

    ReplyDelete