Qaseh Khumaera'

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

We belong together

Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 10, 2009

Macam2 Ado


Hye there.lame aku tak update neh.donno. A lot of things happen. Sedeh, suke, duke, bahagia,

gumbira. Cewah..poyo cket entry neh. Erm..let's start wif my new facial foam, toner, pelembap

muke, masker, concealer and foundation.haha..kamu tamak nahar. After this, stop buying any

make up until ape yang ko ade abes. OK nahar? uwaaaa...pasneh kene paku wet plak. Nak p

langkawi bulan 10. wet asb maken nyusut da neh. simpan nakdo.kuar je bnyk. ngee~~ ouh.mary

kay ni aku baru try jek.agak best la pakai. mase aku pakai masker die, terase menegang giler

kulet woo. aku combine beli wif kak eda, total up, we entitle to get 30% diskaun. So, overall brg2

yang aku sebut kat atas tuh, harge RM267.haha.tapi save la. Can last until 6months.









Ni lah set mary kay that i bought. Bebaloi2.



Tghari tadi having lunch, 6 of us kat nando's.saje nak kuar from office. amek hangen sbb aku da naek hangen. Thanks dzu for the treat. I'm happy. Saya tertekan bekerja di opiz diz few days. I hate that women so much. Really. She pissed me off..



Nway, takmo rosakkan mood di atas kesewelan minah tu. haha..mmg die sewel. erm..aku mkn 1/4 chicken, entra hot peri-peri with bottomless ice lemon tea.huwaaa..konyang. tapi aku prefer kenny roger's la.





Muke khusyuk dengor kak rab membebel. Biase la mak. g memane mmg tak benti membebel. Kami redha dibebeli.










Me, sitting between mak n mommy to be. Sonok. Mommy to be ni da stat ngade2. Takleh mkn pedas la, tak minum ais la, manes2 pon da takleh. haha..i dunno. Is it psikologi or mmg naturally pregnan mom macam tuh. Bile da tibe turn den sok, tak taw cemane. Hope takde la morning sickness sume neh.






Ni mase makanan lom smpi. memacam gosip. Tapi bile makanan da smpi, da tak leh nak beckp. memaseng kelaparn giler gamaknye. haha.. Tapi saye suke, mereka ni lah yang menyinari kehidupan saya seharian di opiz. Yang setia mendengar keluhan aku, bebelan aku, carutan aku yang ekstrem.mekaseh all. Kowang sume mmg best. Love u.



Budak dzu ni nampak je cool. Tapi deep inside of her heart, only God knows how's she feel. Takpe dear. Believe me that every single things happen for a reason. Bwk2 besabar okeh? cheer up.




Ni mine. 1/4 chicken. Nice, tapi masam cket.




Mommy to be mamam burger. die tak suke ayam sgt. Plan nak mamam spagethi, tapi spageti takde lah kat nando's. Next time okeh?




Kak eda's ceaser salad. biase la minah neh. Antoo salad.haha..kak, thursday ni wat lebeh cket salad tu okeh! nak gak!


Yang budak lagi 3 org tuh, lebih kurang same cam aku. Kak Rab jek mkn ciken wing. Aleh2 balek opiz biseng ckp lapar ag. haha..sengal. kan btol aku ckp kat die, benda tu celah gigi jek.


Petangnye ade farewell party utk mr chan. ade nasik lomak, bihun, karipap, popia, memacam la..konyang giler makan. Makan jelah kije aku skrg. Pehal ni??


Itu jek aktiviti arineh. Erm..lupe la..aku nak tanye. mmg life skrg so unfair kan? Bnyk dued ko, bnyk la org sayang. Duid tu mmg besar giler kuase. Aku tak paham. Even ko rapat cemane ponlah ngan org tu pon, ko bg die bnyk duid, bnyk la kelebihan yang ko dapat. Really don't understand y. Aku just memerlukan space utk muhasabah diri. Semoge aku tak jadi camtu lah.

Enuf for now.

Nota kaki : Skrg musem ujan lah. Nak men badminton pon susah. Kan dear? haha..alasan yang sgt munasabah

No comments:

Post a Comment