Qaseh Khumaera'

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

We belong together

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, August 15, 2009

subway to delifrance to big apple to popcorn

Time: 12.45 pm, Venue: rumah,hall
Ajoi: Lang, sedapnye subway..jom aku blanje
Gha : Ala, aku tak mandi lagi lah.
Ajoi : ko p la mandi dulu. Ngah jom ngah aku belanje
Aku : Ala, malas la nak kuar.


Silent..sambil nonton sepet.


2.00 p.m.



Ajoi: Lang, jom la lang... (maseh cube memujuk)
Gha : jomlah2. ko tapau je subway, tapi kite mkn kat delifrance.
Ajoi: OK ok.Jom. Ngah, p la mandi siap. Aku belanje pon tanak.
Aku : Yolah2. Bg aku setengah jam. (Approved) - gpon bukan senang ajoi nak belanje woo!

Mase nak pegi - sgt happy ok




2.45: Begerak ke mines. haha..giler btol. Bile da ngan budak2 ni, mmg makan jelah smpi pengsan weyh. Aku n gha da port kat delifrance. Ajoi p tapau subway die.




suke ko dpt makan kan? ilang demam.




Wearing polka shawl - light brown base with dark brown polka dot (RM15)






Kami port kat sebelah tasek yang ade bot neh. Ramey gak nek benda lah neh. Kalo ade anak2, ramey2, sonok la nek. Berator taw org nak nek bendalah neh.





Subway melt RM 20.50. Sodap.aku mkn beberape bite. sayor banyak giler lah.












Nampak je mcm cket menu neh. Tapi jenuh aku nak menghabeskannye. Jemu. Full of cheese.








Bejaye gak ngabeskan.





Ajoi's , seafood lasagna RM 15.50 n coke cola free flow RM4.30 (2x je k)

Aku , creole chicken baked RM 12.50 n ice lemon tea RM5.90
Gha, potato presto , RM 12.50 n fresh rootbeer float RM5.50



Desert : Classique Banana Split RM10.90



Gumbira plus kekenyanyan. Total up RM77.15
Otw balek tapau plak big apple utk org2 kat umah tuh. Then ajoi beli popcorn n coke. Makan day.haha..pening pale mummy nengok anak2 nye.kasi chance.



Nota kaki : Sgt kenyang n gembire. Mekaseh ye adek2 kesayangan. Tak sia2 mummy ngan ayah bagi aku adik cam kowang neh. Oppss..Lupe..jalan2 tetibe tebeli satu blouse yang chumel. Semangat aku nak pakai sok. Mlm ni nak bejemaah pegi jumpe my cousin. See ya!






1 comment:

  1. zalim gle gmbr ak..
    huu..
    tape ade ubi ade batas...
    ada hari ak balas...hahaha

    ReplyDelete