Qaseh Khumaera'

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

We belong together

Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 21, 2009

Meeting Jek

Saje gedik nak letak muke aku sendiri


Aku ni kat opiz mase internal meeting, kene take turn ngan jenny buat minutes. Aku ni da la lemah gile moral dlm grammer sume. Ade ke patot aku disuruhnye wat minutes? kalo suh aku menyanyi karaoke, aku boleh la. Aiya..tapi nak wat cemane, da name pon kije. Redha jek. Naseb la org yang bace minutes aku tuh. Kalo kowang tak paham, naseb lah.

khames, ade lah internal meeting tuh. Meeting tuh kitorang teleconference ngan maybank singapore (MBS). Lately, aku pasan org MBS mcm da tak fokus sgt during the meeting. Same as us yang kat head office neh. Nak taw pe root cause?haha..sbb ade sowang makhluk ni mmg tak benti la membebel dlm meeting. Smpi sume org nek muntah n meluat. Every point of the minutes die go through, membebel bapak la mengarot. Pas tu kiasu giler. Nak push org jek. Tanye timeline, suh buat statistik every week. Siyez aku meluat. Aku hengat aku jek rase camtu. Rupenye same goes to everyone. aish..sabo jek.

da abes internal meeting, ade la jamuan cket. mkn meehun. aiyok, time mkn pon tak benti beckp sal kije. aku nak jek carotkan die kat ctu.

Migrain aku dibuatnye



Hani from our ISD


Kak Rab merangkap bos kedue yang sporting. I Like!


Our Consultant-njoying the food.


Yang penteng, dat day perot aku dipenuhi mihun jek la.siyezly. Pagi tu aku mkn meehun (special request aku suh die bawak opiz).thanks kakak. then meeting pon mehun, makan lagi. Tghari tu malas nak mkn, mkn mehun kak eda lagi coz bnyk lebih. giler tol.

Nota kaki : Bulan 4 taun depan last la kot aku ngan Team aku neh. Nak transfer la!

No comments:

Post a Comment